اخبار منفی در خوزستان در سطح بین المللی بازتاب دارد

اخبار منفی در خوزستان در سطح بین المللی بازتاب دارد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اخبار منفی در خوزستان در سطح بین المللی بازتاب دارد در حالی که اخبار مثبت موجود اصلا دیده نمی شود و بازتاب ندارد.

 سردار سیدمحمد صالحی ظهر امروز یکشنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که توسط فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در حوزه امنیت عمومی مثل جرایم و سرقت‌ها در حوزه میانی جدول کشور قرار دارد ولی بازتاب آنها در فضای مجازی در خوزستان بیشتر از دیگر استان‌هاست.

وی افزود: اقدامات خوبی برای کشف جرم و دستگیری مجرمان در خوزستان انجام می‌شود ولی معمولاً فقط بروز جرم در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ مثلاً کلیپ قتل برادر مالک متروپل به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد ولی دستگیری قاتلان در کمترین زمان ممکن آن‌قدرها بازنشر خبر نداشت.

سردار صالحی با انتقاد از اینکه در خوزستان فقط اخبار منفی در سطح بین‌المللی منتشر و اخبار مثبت آن‌طورها که باید و شاید منعکس نمی‌شود، گفت: در حوزه سامانه پایش تصویری کمی ضعیف هستیم که مسئولان امر باید توجه جدی داشته باشند؛ معتادان متجاهر باعث افزایش سرقت‌های خُرد می‌شوند ولی در هفته مبارزه با مواد مخدر نیز ۱۴ تُن از مواد مخدر کشف شده امحا شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کمپ ماده ۱۶ در خوزستان وجود ندارد در حالی که اگر باشد در کمتر از ۲۴ قابلیت دستگیری همه را داریم ولی جایی برای نگهداری آنها نیست؛ ۴۰ درصد از سرقت‌هایی که در خوزستان رخ می‌دهد، همه خُرد و توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.