اجباری شدن خرید تولیدات بومی فارس برای بخش دولتی  

اجباری شدن خرید تولیدات بومی فارس برای بخش دولتی    

استاندار فارس گفت: خرید محصولات تولید شده در این استان در صورت کیفیت و قیمت مناسب برای دستگاه‌های اجرایی دولتی و شهرداری‌ها الزامی است.

محمدهادی ایمانیه روز سه‌شنبه در آیین تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان فارس، افزود: خرید تولیدات مناسب از نظر کیفیت و قیمت در استان فارس برای مجموعه‌های دولتی و شهرداری‌های این استان با ابلاغی که به زودی ارجاع می‌شود اجباری خواهد شد.
وی ادامه داد: در این نشست، مشکلاتی از سوی کارآفرینان برتر مطرح شد که در حوزه حمایتی با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و در سایر بخش‌ها مانند مالیات، گمرک، دانش بنیان و ... به طور جدی پیگیری خواهد شد.
استاندار فارس در ادامه گفت: حذف مجوزات اضافی و دست و پاگیر در حوزه سرمایه گذاری و کارآفرینی در دستور کار دولت سیزدهم و مدیریت ارشد دولت در این استان قرار دارد.
وی در ادامه به سخن یکی از کارآفرینان در خصوص کمبود نیروی کار در این استان اشاره کرد و افزود: یکی از کارآفرینان استان اعلام کرد که آماده جذب هزار نفر نیروی کار است و از طرف دیگر نیز روزانه ده‌ها درخواست اشتغال به استانداری فارس از سوی مردم ارجاع می‌شود که این تناقض نشان از وجود یک مشکل و حلقه مفقوده است.
ایمانیه اضافه کرد: حل این مشکل در دستور کار شورای اشتغال استان فارس قرار خواهد گرفت تا تدبیری فوری برای این وضعیت اندیشیده شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه کشور خطاب به کارآفرینان حاضر در این جلسه، گفت: این برنامه در حال تدوین است و تا حدود ۱۰ روز آینده فرصت باقی است تا نظرات کارشناسی به این برنامه اضافه شود که از تمام نخبگان و کارآفرینان و سرمایه گذاران فارس درخواست می‌شود که در این مدت نظرات کارشناسی خود را به استانداری فارس اعلام کنند.