معارفه‌های یواشکی در کهگیلویه

امام جمعه دهدشت: مقابل برخی عزل و نصب‌ها سکوت نمی‌کنم

معارفه‌های یواشکی در کهگیلویه
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر

امام جمعه دهدشت با انتقاد از شیوه تودیع و معارفه مدیران کهگیلویه گفت: مدیران کل کرامت انسانی مدیری که سال‌ها زحمت کشیده را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت تغییر و تحولات در برخی ادارات شهرستان را یادآور شد و اظهار داشت: مدیران کل توجه داشته باشند این تغییرات با تکریم مدیر همراه نیست و محل اشکال است.

وی تصریح کرد: فضایی که در تودیع و معارفه مدیر منابع طبیعی به وجود آمد غلط بوده و مدیرکل این دستگاه باید جبران کند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه نحوه اطلاع‌رسانی به مدیری که در مأموریت اداری بود، بی‌احترامی به زحمات چند ساله اوست، افزود: کرامت انسانی مدیر در این روش زیر سؤال رفته است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه بنده به عنوان امام جمعه در عزل و نصب‌ها دخالت ندارم، اضافه کرد: البته هر کجا ببینم مدیری منصوب شود که تفکرش خلاف انقلاب است سکوت نخواهم کرد.

وی بیان داشت: در این مورد حرف چه کسی آمد نیست، اینکه مدیری تکریم نشده خلاف شأن است.این مدیر سال‌ها زحمت کشیده است سکوت نمی‌کنم به مدیر توهین و با آبروی اشخاص بازی شود.

امام جمعه دهدشت گفت: معارفه دزدکی خلاف اخلاق اسلامی و دینی است. بنده با اصل تغییر و تحولات حرفی ندارم بلکه این روش را غلط و نامیمون میدانم چون کرامت انسانی برای ما مهم است.منابع طبیعی استان بی‌‌حرمتی‌ها را جبران کند.