اتفاق ویژه در اهواز؛ مهدی شیری در نقش گلزن

اتفاق ویژه در اهواز؛ مهدی شیری در نقش گلزن

مدافع راست سابق پرسپولیس با حضور در فولاد خوزستان پایش نیز به گلزنی باز شد تا مشخص شود فشارهایی که در این تیم رویش بوده در عملکردش بی تاثیر نبود.

یکی از اتفاقات بازی این هفته در جدال دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان رقم خورد؛ جایی که پای مهدی شیری به گلزنی باز شد و نامش به عنوان یکی از گلزنان این جدال ثبت شد.

مهدی شیری که در مدت حضور در پرسپولیس اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشت و علی‌رغم حضوری پررنگ در سمت راست دفاعی این تیم، همواره تیغ تیز انتقادات را متوجه خود می‌دید، در نهایت در تصمیمی که یحیی گل محمدی گرفت از این تیم جدا شد و راهی فولاد خوزستان شد.

مدافع راست سابق پرسپولیس اکنون در دومین بازی‌اش با پیراهن فولاد خوزستان در جدال با نفت مسجدسلیمان موفق شده به عنوان یکی از گلزنان این تیم نامش را مطرح کند و به تیمش برای دستیابی به برد کمک کند. این در حالیست که از آخرین گل مهدی شیری نزدیک به دو سال می‌گذرد و او در اسفند سال 98 موفق شده بود در ترکیب سرخپوشان تهران برابر گل گهر سیرجان برای این تیم گل بزند. بهترین عملکرد گلزنی مهدی شیری مربوط به دوران حضورش در پیکان تهران در فصل شانزدهم است که موفق شده بود با پیراهن این تیم 5 گل به ثمر برساند که یکی از آنها گل زیبا و راه دورش به استقلال در دوره دروازه‌بانی مهدی رحمتی بود.

شیری که به نظر می‌رسد با جدایی از پرسپولیس بار دیگر فشار روحی و روانی ناشی از هجمه‌هایی که متحمل می‌شد از وی دور شده، در دومین بازی خود در ترکیب تیم جواد نکونام با حضوری به موقع پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، با ضربه زمینی بهترین نقطه از دروازه حریف را نشانه گرفت تا کاری از دست گلر طلایی‌پوشان نیز برنیاید و به این شکل اولین گل با پیراهن فولاد را برای خود ثبت کند.