شماره 77؛ علیه منصوریان و صنعت نفت

شماره 77؛ علیه منصوریان و صنعت نفت

در ابتدای بازی صنعت نفت – نساجی اعضای دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند. جایی که علیرضا منصوریان، مسعود شجاعی کاپیتان تیم نساجی را در آغوش کشید.

شاید برای خیلی از مربیان جوان تیم های لیگ برتری حضور مسعود شجاعی 37 ساله در ترکیب نساجی کمی عجیب باشد اما واقعیت این است که این بازیکن یکی از بهترین های نساجی در لیگ برتر بوده و طبیعی است با این شرایط هنوز عطش بازی و درخشش در بازی های لیگ برتر داشته باشد. همانند امروز؛ درست در دقایقی که نساجی یک بر صفر از صنعت نفت عقب افتاد از روی نقطه کرنر ضربه اش را درست در جایی فرستاد که ایوب کلانتری ایستاده بود و منتظر دریافت توپ برای هدایت آن به قعر دروازه صنعت نفت بود. ضربه ای که بازی را به تساوی کشاند و در نهایت موجب شد نساجی بعد از دو باخت برابر تیم های پرسپولیس و گل گهر با امتیاز میدان را ترک کند و به روزهای خوب گذشته برگردد.

شماره 77 علیه علیرضا منصوریان و صنعت نفت؛ البته که علیرضا منصوریان پیش از بازی هشدارهای لازم را به شاگردانش داده بود اما هوش و ذکاوت چنین بازیکنانی گاهی با همه توصیه و هشدارها قابل مهار نیست. البته علیرضا منصوریان و ساکت الهامی در پایان از نمایش تیم های خود در این بازی راضی بودند. از یک سو صنعت نفت با کاپیتانی طالب ریکانی برای پیروزی تلاش کرد و در سویی دیگر نساجی با کاپیتانی مسعود شجاعی.