فجر از شکست سنگین گریخت

فجر از شکست سنگین گریخت

استقلال 1 – فجر سپاسی 0
تیم‌های استقلال و فجر در نوزدهمین هفته از لیگ برتر ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان مجیدی به پایان رسید.
نیمه اول
در ابتدای بازی استقلالی‌ها در آستانه گلزنی قرار گرفتند اما ناموفق بودند. ضربه کوین یامگا در محوطه جریمه با واکنش ایمان صادقی همراه شد.
در دقیقه ۶ شوت امیرحسین حسین زاده به شکلی خطرناک از کنار دروازه‌ فجری‌ها به بیرون رفت.
ضربه سر فجری‌ها روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۲۳ با فاصله کم از کنار دروازه حسین حسینی به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۴ سانتر امیرحسین حسین زاده و ضربه سر کوین یامگاه از بالای دروازه فجری‌ها به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۹ ضربه فنی آمانوف به سمت دروازه فجر با واکنش ایمان صادقی همراه شد. در ادامه پس از یک رفت و برگشت نفوذ مجدد آمانوف باز هم با واکنش ایمان صادقی راهی کرنر شد.
در دقیقه ۳۰ شوت جعفر سلمانی در محوطه جریمه بی حاصل بود و با اختلاف از بالای دروازه فجر به بیرون رفت.
نیمه دوم
در دقیقه ۴۹ شوت زبیر نیک نفس از پشت محوطه جریمه را ایمان صادقی مهار کرد.
در دقیقه ۵۴ در شلوغی محوطه جریمه توپ به جعفر سلمانی رسید و شوت او با واکنش ناقص ایمان صادقی همراه و وارد دروازه فجری‌ها شد تا استقلال از حریف خود پیش بیفتد.
در دقیقه ۷۸ سانتر یامگا به مدافع فجر برخورد کرد و تغییر مسیر داد اما ایمان صادقی این توپ را مهار کرد.
شوت نیک نفس در دقیقه ۸۳ با واکنش صادقی به کرنر رفت.
ضربه سعید مهری در دقیقه ۹۰ با واکنش صادقی راهی کرنر شد.
این دیدار با برتری استقلالی‌ها به پایان رسید تا شاگردان مجیدی ۴۷ امتیازی شوند و اختلافشان را با پرسپولیس، تیم دوم جدول به عدد پنج برسانند.
فجری‌ها با این شکست همچنان با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماندند.
کارت زرد:  بهزاد غلامپور، روزبه چشمی، رودی ژستد از استقلال و دانیال کردستانی و حسین مهربان از فجرسپاسی
گل: جعفر سلمانی در دقیقه ۵۴


گل‌گهر سیرجان 1 – پرسپولیس 1
از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، گل‌گهر سیرجان  از ساعت ۱۷ میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک پایان یافت.حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس و کی‌روش استنلی در دقیقه ۳۳ برای گل‌گهر گلزنی کردند.


صنعت نفت آبادان 1 - نساجی مازندران 1
عصر امروز در ساعت 15 دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان هر کدام از دو تیم به یک امتیاز از این بازی رضایت دادند.
در دقیقه ۲۷ روی اشتباه مدافعین صنعت نفت توپ به پشت مدافعین بیت سعید توپ را کنترل و سپس در عرض به طالب ریکانی رساند و او با یک ضربه دقیق دروازه نساجی را باز کرد در دقیقه ۳۷  روی کرنر ارسالی مسعود شجاعی، ایوب کلانتری با پروازی بلند توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

فولاد خوزستان 2 - نفت مسجدسلیمان 0
در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه امام شهدای فولاد میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر فولاد به پایان رسید.در دقیقه ۳۶، پس از این که مدافعان نفت مسجدسلیمان شوت پاتوسی را برگرداندند، توپ به رضاوند رسید و این بازیکن با یک شوت پای راست گل نخست فولاد را به ثمر رساند.در دقیقه ۷۵، روی پاس پاتوسی، مهدی شیری گل دوم فولاد را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد.
 
شهرخودرو 0 – هوادار 1
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با یک دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد که تیم فوتبال هوادار موفق شد با یک گل شهرخودرو مشهد را شکست دهد و اوضاعش را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.تک گل هوادار را در این دیدار، فرزاد جعفری در دقیقه ۷۸ وارد دروازه شهرخودرو کرد.

سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان، در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

پیکان 0 – تراکتور 0
تراکتور و پیکان امروز(چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.در این دیدار محمدرضا اخباری چهار مهار تعیین کننده و فوق‌العاده داشت که یکی از آن‌ها مهار ضربه پنالتی مجتبی حق‌دوست در نیمه نخست بود.

آلومینیوم اراک 0 - مس رفسنجان 1
دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در یکی از بازی های مهم هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با گل دیدنی و لحظات پایانی عقیل کعبی به سود مس به پایان رسید تا شاگردان ربیعی سه امتیاز مهم را از آن خود کنند.