استاندار: زنان توانمند و شایسته در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شوند

استاندار: زنان توانمند و شایسته در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان شایسته و توانمند باید توسط امور بانوان و خانواده استانداری شناسایی، معرفی و در جایگاه های مدیریتی و جایی که لیاقتش را دارند، به کار گمارده شوند.

 سید علی احمد زاده در جمع بانوان شاغل استانداری و فرمانداری های استان اظهار داشت: هم اینک آمار دقیق و اطلاعات مشخصی از این زنان توانمند در دسترس بنده نیست اما هر جا بانوی توانمندی باشد باید از ظرفیت وی در جایگاه های بهتر استفاده کرد.

وی افزود: به شایستگی، دانش، تجربیات و توانمندی های بانوان باور دارم و نسبت به خواسته های به حق آنها تاکید داشته و پیگیری خواهم کرد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نقش آفرینی بین آقایان و بانوان فرقی نیست اما گاهی نوع فعالیت ها ویژه و مردان بوده و به زن آسیب می رساند.  

احمد زاده به پرورش و تربیت نیروی انسانی برای سطوح مختلف مدیریتی در حوزه بانوان تاکید کرد و ادامه داد: بانوان ما نشان داده اند که توانایی بالایی دارند و می توانند با انگیزه بیشتر وظایف، فعالیت ها و کارها را حتی با کیفیت بهتر به انجام  رسانند.    

وی بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) دختر پیامبر اسلام (ص) سر منشاء و مادر تمام معیارهای اخلاقی و سرمشق تمام زنان عالم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: الگوپذیری از شخصیت و زندگی حضرت فاظمه (س) و درک کارها و رفتارهای ایشان و تطبیق آن با شرایط کنونی بر جامعه دینی ما ممکن است.

وی به اخلاق و منش حضرت فاطمه (س) برای تمامی زنان و مادران و نقش جاودانه و سعادتمندانه بانوان و مادران تاکید کرد و ابراز داشت: زنان جامعه دینی با پرورش فرزندانی صالح، طی سال های عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در همه عرصه های مختلف به راه روشن جامعه و پیشرفت و توسعه کمک کرده اند. 

احمدزاده در این نشست دیدگاه ها، صحبت ها، نظرات، ایرادات و درخواست های بانوان را شنید.

در این نشست استاندار از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان تجلیل کرد.