انتقاد معاون رییسی از «تنبلی‌هایی که بر کشور سایه انداخته»

انتقاد معاون رییسی از «تنبلی‌هایی که بر کشور سایه انداخته»

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت خود را در قبال مردم مسئول و پاسخگو می داند، فعالیت های مختلف برای رفع مشکلات را یادآور شد و گفت: شک نیست که رفع مشکلات زمان بر است.

سیدمحمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس افزود: در مسئله سیل اخیر در استان‌های جنوبی حضور مستقیم مردم و ارتباط با مردم به خوبی مشاهده شد.

وی با اشاره به سفر دو روزه هفته گذشته رئیس جمهور و شماری از هیأت دولت به استان قم، عنوان کرد: در این سفرها دولتمردان از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها و اولویت‌ها قرار می‌گیرند و راهکارهایی که در این سفرها برای حل گرفتاری مردم ارائه می‌شود بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: رخوت و رکودی که در گذشته در کشور سایه افکنده بود با تحرک، پویایی و تلاش در حال جبران است اما حل این تنبلی‌ها و سستی‌ها زمان بر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در قالب این سفرهای استانی در خصوص موضوعات مختلفی مانند آب، صنعت، کشاورزی مباحثی مطرح می‌شود و تصمیماتی گرفته می‌شود که مشکلات مردم برطرف می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به نهضت تولید مسکن، تصریح کرد: در استان قم ده‌ها هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند و لازم است زمین مورد نیاز این طرح در اسرع وقت تأمین شود که مقدمات آن در سفر اخیر رئیس جمهور انجام شد.

وی بیان کرد: در این سفر همچنین در خصوص تأمین نیروی انسانی برخی دستگاه‌های اجرایی، پرداخت معوقات کادر درمان، حمایت از بخش خصوصی در سرمایه گذاری خارجی و داخلی، پسماند، حاشیه نشینی، خانواده و تسهیلات ازدواج، توجه به آسیب‌های اجتماع و تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرودگاه، مونوریل و مترو در این سفر مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات مطلوبی گرفته شده است.