رجب زاده: دوباره به جایگاه خوب اول فصل بر می گردیم!

بازیکنانم مقابل پارس جنوبی از نظر فنی ضعیف کار کردند

 رجب زاده: دوباره به جایگاه خوب اول فصل بر می گردیم!

علی جمشیدپور- خبر جنوب/ مهدی رجب زاده سرمربی تیم قشقایی شیراز در کنفرانس خبری بعد از بازی با پارس جنوبی با انتقاد از بازیکنانش بیان داشت: در بازی امروز بازیکنانم نتوانستند انتظارات من را برآورده کنند و توقع بیشتری از آنها دارم. البته باید بگویم که از تلاش بازیکنان تیمم راضی هستم ولی عملکرد فنی آنها قابل قبول نبود. بیشتر تلاش می کنیم و نا امید نمی شویم تا انشاالله بتوانیم به روزهای خوب بازگردیم.

وی گفت: امروز در یک اتفاق بچه گانه یک اخراجی داشتیم که اگر این اتفاق نمی افتاد تیم ما شاید می توانست به بازی برگردد، گرچه این مسائل در فوتبال طبیعی است.

رجب زاده با تشکر از مسئولین استان ابراز داشت: از آقای استاندار، اعضای شورای شهر، مدیریت باشگاه و ... تشکر ویژه ای دارم به دلیل حمایت و مساعدت مالی که داشتند . علیرغم اینکه در چند هفته گذشته به دلیل مشکلات به وجود آمده از مدیریت باشگاه گله مند بودم اما هم اکنون به خاطر زحماتی که برای هرچه بهتر شدن شرایط تیم می کشند سپاسگزارم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز در مورد شرایط داوری بازی هم گفت: داوری ها چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک مشکلات زیادی دارد. گاهی با یک سوت اشتباه فشار بازی روی یک تیم می افتد که همان موضوع می تواند در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد. اشتباهات داوری به معضل بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شده و اگر سیستم VAR  به ایران نیاید فکر می کنم شرایط به همین منوال پیش رود.

وی در رابطه با ادامه همکاری با قشقایی اظهار کرد: به لطف خدا و تلاش مدیریت باشگاه مشکلات بر طرف شده و من پایبند به تعهدی که به باشگاه دارم می باشم و مطمئنم با شناختی که نسبت به بازیکنان تیمم دارم دوباره به جایگاه خوب اول فصل باز می گردیم. البته به دلیل قرارگرفتن در بالای جدول در شروع فصل کمی سطح توقعات از ما بالا رفت اما با یاری حق و تلاش بازیکنان تیم منسجمی خواهیم ساخت که دیگر مانند سالهای گذشته به چشم مدعی سقوط به آن نگاه نشود.

 رزاقی راد: چمن حافظیه از آن چیزی که به نظر می آمد بدتر بود

ایمان رزاقی راد سرمربی تیم پارس جنوبی جم نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی ضمن ابراز نارضایتی از شرایط زمین گفت: من در فیلم دیده بودم که حافظیه وضعیت مناسبی برای بازی را ندارد اما فکر نمی کردم به این افتضاحی باشد. شرایط بازی روی زمین از دو تیم گرفته شده بود. تیم ما توانایی انجام بازی مالکانه را دارد که در این زمین نتوانستیم تاکتیک های تیمی را انجام دهیم. با تغییر تاکتیک و بازی بلند موفق شدیم در نیمه دوم به گل برسیم.

وی اظهار داشت: در مورد داوری باید بگویم تا قبل از اعلام پنالتی داوری خوب بود، اما در صحنه پنالتی تردید داریم که لازم است فیلم این صحنه را ببینیم.

رزاقی راد با تمجید از تیم قشقایی بیان کرد: جا دارد به آقای رجب زاده تبریک بگویم که با حداقل امکاناتی که در اختیار دارد تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده اند.