محکومیت یک شرکت صنعتی در آبادان به پرداخت ۲۰۵ میلیارد

محکومیت یک شرکت صنعتی در آبادان به پرداخت ۲۰۵ میلیارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: عرضه خارج از شبکه مواد اولیه قیر از سوی یک شرکت در آبادان، با پیگرد بازرسان، محکومیت ۲۰۵ میلیارد تومانی این شرکت را در پی داشت.  نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: بازرسان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در گزارشی، موضوع عرضه خارج از شبکه ۷۴ هزار و ۷۶ تن وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر) را به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال کردند.
وی  افزود: این پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی آبادان رسیدگی شد و پس از احراز تخلف انتسابی، مدیر عامل شرکت به عنوان متهم به پرداخت ۲۰۵ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

گزارش دیگری به نقل از این اداره کل حاکیست: قاچاقچی بیش از هفت تن ماهی در آبادان به مبلغ ۵۵۷ میلیون ریال محکوم شد.

بنابراین گزارش بازرسان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ۲۹ آذر از واحدهای تولیدی آبادان و خرمشهر بازرسی کردند.

تعزیر بیش از ۴۹ میلیارد ریالی قاچاقچی برنج در دشت آزادگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان همچنین از جریمه بیش از ۴۹ میلیارد ریالی قاچاقچی برنج در دشت آزادگان خبر داد. 

نعمت اله بیرانوندی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان محموله ۴۵۰ تنی برنج را به ظن قاچاق کشف و ضبط کرده و پرونده‌ای در این مورد تشکیل و به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند. وی ادامه داد: این پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی دشت آزادگان مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف انتسابی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.