آتش بازی پرسپولیس در نیمه دوم

آتش بازی پرسپولیس در نیمه دوم

تیم پرسپولیس با کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل ویستاتوربین به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد. در روزی که کاپیتان‌های پرسپولیس روی نیمکت حضور داشتند، شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند چهار بار دروازه ویستاتوربین را در یک نیمه باز کنند تا با بردی پرگل به استقبال بازی بعدی در لیگ برتر بروند. گل اول این بازی را محمد شریفی بازیکن بوشهری و جوان ترین در ترکیب پرسپولیس زد و در ادامه سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر و علی شجاعی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پیش از این، تیم های شهرخودرو، آلومینوم اراک، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، خیبر خرم‌آباد، پیکان، ذوب‌آهن، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، سپاهان و استقلال توانسته بودند با غلبه بر حریفانشان راهی دور بعد شوند.

بهترین بازیکن: علی شجاعی

این بازیکن چپ پا در اولین بازی فصل موفق شد دومین گل خود را به ثمر برساند. شجاعی به عنوان دفاع چپ کار خود را آغاز کرد و نمایشی بی نقص و درخشان را در این پست از خود نشان داد. او با ارسال های دقیق خود بارها و بارها بازیکنان داخل محوطه جریمه را در موقعیت گلزنی قرار داد و در پست هافبک چپ نیز پس از ورود سعید آقایی، عملکرد خوبی را از خود نشان داد. این نمایش مطلوب با یک گل دیدنی در وقت های اضافه همراه شد تا او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

 دیگر نتایج دیدارهای جام حذفی:

صنعت نفت آبادان 3 - شمس آذر قزوین 1

خلیج فارس ماهشهر 1 – هوادار 0

تراکتور 0(1) - مس رفسنجان 0(3)