برنامه خوزستان برای توسعه ورزش هاکی

برنامه خوزستان برای توسعه ورزش هاکی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر تعامل و همدلی جامعه هاکی در استان تاکید کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم در کنار سایر دوستان، به توسعه و پیشرفت رشته هاکی در استان کمک کنیم.

حمید بنی‌تمیم چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات هاکی خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ضمن ابراز همدردی با خانواده بازماندگان حادثه متروپل اظهار داشت: مرحوم سالم خجسته این رشته را در خوزستان مثل یک بچه پرورش داد و امیدوارم که ما بتوانیم این رشته را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت سایر ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش در این رشته بهره‌مند شویم، اضافه کرد: معتقدم لازمه موفقیت در ورزش استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش است به همین دلیل از ابتدای حضورم در خوزستان، پیش‌نویسی را برای همکاری دوجانبه با آموزش و پرورش آماده شده تا از این طریق استعدادها شکوفا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بنا داریم مسابقات رده‌های پایه‌ در استان را با همکاری آموزش و پرورش برگزار کنیم از طرفی آموزش ۲ هزار معلم ورزش بر عهده ما خواهد بود.

وی به معرفی اعضای کمیته‌های هیات هاکی استان تاکید کرد و افزود: می توانیم  ۱۰ شهرستان استان را طی یکی، ۲ سال آینده در رشته هاکی فعال کنیم؛ البته ابتدا باید زیرساخت‌های لازم را برای این کار فراهم کنیم.

بنی تمیم در خصوص زیرساخت‌های ورزش استان گفت: اولویت ما سر و سامان دادن اماکن و پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی بوده که سالن نیمه‌تمام هاکی نیز جزو همین پروژه هاست.

وی با اشاره به فعالیت رشته‌های المپیکی در استان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به هاکی می‌توانند از زمین‌های چمن مصنوعی استاندارد فوتبال استفاده کنند؛ همچنین در ساحل رودخانه کارون زمین‌های خوبی احداث شده که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بنا داریم در کنار رودخانه کارون یک مجتمع ورزش‌های ساحلی راه‌اندازی کنیم که رشته هاکی بتواند از این موضوع بهره‌مند شود هر چند در چند شهرستان زمین ساحلی داریم و می‌توان از آنها استفاده کرد.

وی افزود: از آنجا که خوزستان دارای سواحل فراوانی است، رشته‌های ساحلی برای ما فرصت هستند و می‌توان در رشته‌های ساحلی موفق عمل کنیم.

مجمع انتخاب رییس هیات هاکی خوزستان روز چهارشنبه در اهواز برگزار شد که امینه خجسته برای چهار سال دیگر هدایت این هیات را برعهده گرفت.