۹۷ پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد نیمه تمام رها شده است

۹۷ پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد نیمه تمام رها شده است

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹۷ پروژه ورزشی نیمه تمام در این استان وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها اعتبار نداریم.

عین الله دهقان اظهار داشت: هم اکنون 97 پروژه ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی صفر تا نزدیک به 100 درصد در این استان وجود دارد که در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را بیش از 100 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از محل متمم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد 37 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام این استان اختصاص یافته است.

دهقان ابراز کرد: این میزان اعتبار با ابلاغیه از سوی سازمان برنامه و بودجه برای بهره برداری از طرح های نیمه تمام ورزشی در مناطق مختلف برای تکمیل مجموعه‌های ورزشی شامل استادیوم‌های ورزشی، چمن مصنوعی، تکمیل سالن‌ها ورزشی و استخرهای نیمه تمام توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار 7 میلیارد تومان به شهرستان گچساران برای تکمیل استخر بانوان و سالن چند منظوره آبشیرین اختصاص می‌یابد، ادامه داد:  با برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال 10 طرح ورزشی افتتاح می‌شود.

دهقان با اشاره به فعالیت 12 هزار ورزشکار سازماندهی شده روستایی در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: هم اکنون 24 هزار ورزشکار سازمان یافته در مناطق مختلف این استان فعال بوده که از این میزان 11 هزار نفر معادل 46 درصد بانوان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه‌های ورزشی بزرگ و تاثیرگذاری همچون هتل ورزش یاسوج به دلیل کمبود اعتبار روند اجرایی رضایت بخشی ندارند.

دهقان با اشاره به اینکه بیش از 401 هیئت ورزشی شهرستانی و 48 هیئت روستایی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند، تصریح کرد: کمک به هیئت‌های ورزشی به دلیل نبود اسپانسر، برای مجموعه ورزش و جوانان به یک دغدغه تبدیل شده است.