۸۹۱ کیلوگرم تریاک در محور شیراز به یاسوج کشف شد/ فرار دو قاچاقچی

۸۹۱ کیلوگرم تریاک در محور شیراز به یاسوج کشف شد/ فرار دو قاچاقچی
رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۸۹۱ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودروی سمند در محور «شیراز -یاسوج» خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور «شیراز-یاسوج» ایست و بازرسی دایر کردند.

وی ابراز داشت: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند.

مصطفایی با اشاره به اینکه رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شدند. اظهار کرد: مأموران پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودروها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۸۹۱ کیلوگرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آنها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲ نفر دیگر با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند که تلاش جهت دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

مصطفایی افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اقدام به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خاطرنشان کرد: مردم باید پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.