۷ سکه طلا در میان آتش

آتش‌نشان شیرازی طلاهای یافته در میان خاکستر را به صاحبش بازگرداند

۷ سکه طلا در میان آتش

آتش‌نشان جوان هنگام بازگشت از ماموریت، هفت سکه و مقداری طلا را که در حادثه آتش سوزی منزل در حین پاکسازی و عملیات لکه گیری در میان ضایعات به جا مانده بود پیدا کرد، به صاحبش بازگرداند.

این آتش‌نشان جوان که محمد ابراهیمی نام دارد و در ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی شیراز خدمت می‌کند، در عملیات آتش سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان باهنر جنوبی، پس از انجام ماموریت و در حین پاکسازی و ایمن سازی لوازم سوخته منزل با تعداد ۷ سکه و مقداری طلا مواجه می شود که به سرعت آن را در اختیار صاحبخانه قرار می دهد.
صاحبخانه که با توجه به آتش سوزی و خسارت های وارده زیاد به اجناس و لوازم منزلش لحظات پر از اضطرابی را گذرانده بود، با دیدن وظیفه شناسی و امانت داری آتش‌نشان جوان خوشحال و با تشکر از این آتش‌نشان درستکار اموالش را تحویل گرفت.
محمد ابراهیمی، آتش‌نشان وظیفه شناس شیرازی در خصوص این ماجرا می گوید: خوشحالم که با پیدا کردن جواهرات گمشده این همشهری‌ توانستم به نگرانی وی خاتمه دهم، ما آتش‌نشان هستیم و با جان و دل برای دفاع از جان و مال مردم شهرمان تلاش می‌کنیم و نان حلال به خانه می‌بریم.
وی ادامه می دهد: بارها شده در حوادث مختلف مثل تصادفات و آتش سوزی ها با توجه به مصدومیت شهروندان طلا و پول‌های‌شان در آنجا باقی‌مانده، اما من و همکارانم در آن لحظات فقط به انجام وظیفه‌مان فکر می‌کنیم. در این مورد هم من وظیفه‌ام را انجام دادم و بهترین پاداش را رضایت خداوند و خوشحالی همنوعم می دانم.