کشف ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ کلت کمری در آبادان

کشف ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ کلت کمری در آبادان

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در اروندکنار آبادان خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ کلت کمری از این باند کشف و ضبط شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات در نقاط مرزی شهرستان‌ آبادان مطلع شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی محل اختفای ۲ نفر از عناصر اصلی این باند در منطقه مرزی اروندکنار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و ضربتی با همکاری ماموران مرزبانی و سپاه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ هزار و ۷۶۹ فشنگ جنگی کلت کمری، یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و یک‌دستگاه خودرو پراید وانت که در امر قاچاق سلاح و مهمات استفاده می،شد توقیف شد.

سردار صالحی بر عزم راسخ پلیس دربرخورد با قاچاقچیان سلاح های غیر مجاز که زمینه ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می شوند، تأکید کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.