۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستاهای محروم دزفول جذب شد

۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستاهای محروم دزفول جذب شد

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از رایزنی و تلاش‌های صورت گرفته، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان دزفول جذب شد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، سید احمد آوایی پس از حضور در مناطق حاشیه‌ای و روستایی شهرستان دزفول، نبود آب آشامیدنی مناسب را از مهم ترین مشکلات این مناطق دانست و افزود: اقدامات عملی بسیار خوبی در این راستا انجام شده و تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل چندین روستا رفع شده است.

وی ادامه داد: پس از سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی به روستاهای محروم استان اختصاص یافت که بلافصله برای جذب این اعتبارات نامه ای به رئیس بنیاد مستضعفان ارسال و به تشریح مشکلات روستاهای شهرستان دزفول پرداخته شد.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان دزفول درخواست شد که درنهایت پس از رایزنی و تلاش‌های صورت گرفته با این درخواست موافقت و اعتبار مورد نظر جذب شد.

وی افزود: مقرر شده روستاهای هدف با اولویت بندی شناسایی و معرفی شوند تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم شهرستان دزفول باشیم.

آوایی خاطرنشان کرد: جذب اعتبارت ویژه مناطق‌ روستایی و محروم از برنامه‌های شاخص بنده بوده که تاکنون بسیاری از طرح‌های آبرسانی، تامین برق و همچنین آسفالت و روشنایی معابر در نقاط مختلف این شهرستان اجرایی و بهره برداری شده‌اند.