تصادف در جاده دزفول - شوشتر ۲ کشته برجاگذاشت

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح‌الله بهشتی فرد شنبه اعلام کرد: ساعت ۱۴ و ۱۷ دقیقه امروز ۱۹ شهریورماه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و نیسان وانت اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر، اکیپ امداد و نجات سازمان به محل حادثه واقع در جاده شوشتر بعد از پل روستای کهنک اعزام شدند و به سرعت اقدام به ایمن سازی و کمک رسانی به مصدومین حادثه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و نیسان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه یک زن و یک مرد سرنشینان سواری سمند در دم جان باختند و ۲ مرد میانسال سرنشین نیسان به شدت مصدوم شدند.

وی افزود: اکیپ امداد و نجات سازمان آتش نشانی پس از حضور در محل، اقدام به ایمن سازی خودروها و محل حادثه برای جلوگیری از هرگونه حادثه بعدی کردند و سپس کشته شدگان این حادثه را توسط آمبولانس به سازمان باغ بهشت انتقال دادند.

بهشتی فرد ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغ دیده از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی و احترام گذاشتن به قوانین راهنمایی و رانندگی از تکرار اینگونه حوادث تلخ جلوگیری به عمل آورند.

شایان ذکر است، قبل از حضور آتش نشانان  سرنشینان نیسان وانت توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.