۲۴ واحد صنعتی ساخت شناور در بوشهر حمایت می‌شوند

۲۴ واحد صنعتی ساخت شناور در بوشهر حمایت می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اکنون در زمینه ساخت شناور استان بوشهر دارای ۲۴ واحد صنعتی فعال است که برای ادامه کار و گسترش فعالیت آنان برنامه و حمایت های لازم از سوی دولت در دستور کار است.

اکبر پورات صبح روز پنجشنبه ۱۷ آذر در حاشیه بازدید از شرکت صدرا در بوشهر که با حضور مدیر کل سیاسی وزارت کشور برگزار شد، با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم و طبق بازدیدهای که از قبل انجام گرفته بود تمام دغدغه دولت سیزدهم و استاندار بوشهر کمک به توسعه و رشد فعالیت های صدرا بوده تا زمینه اشتغال و افزایش تولید در این شرکت افزایش یابد.

وی با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر تخصیص منابع به بخش کشتی سازی در سفر به بوشهر تصریح کرد: حمایت ها از این صنعت در استان و کشور افزایش خواهد یافت.

وی با توجه به حوزه فعالیت استان بوشهر در بخش دریایی، از استانهای سرآمد کشور به شمار می رود، افزود: اکنون در زمینه ساخت شناور استان بوشهر دارای ۲۴ واحد صنعتی فعال است که برای ادامه کار و گسترش فعالیت آنان برنامه و حمایت های لازم از سوی دولت در دستور کار است.

پورات اظهار کرد: در نشست و بازدید  از شرکت صدرا چالش های این مجموعه به ویژه مشکلات در تامین مالی با حضور مدیر کل سیاسی وزارت کشور بحث و بررسی شد و موضوعاتی نظیر مواد اولیه، بازار و سفارش ها نیز پیگیری لازم خواهد شد.