۲ شرور مسلح در دام پلیس میناب افتادند

۲ شرور مسلح در دام پلیس میناب افتادند

فرمانده انتظامی میناب گفت: در درگیری پلیس با قاچاقچیان و اشرار مسلح ۲ نفر آنان در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ عباس قاسمی درجمع خبرنگاران درتشریح این خبر اظهارداشت: طی اعلام خبر از منابع مبنی براینکه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حد فاصل محله زهوکی به سمت پمپ بنزین با سه نفر سرنشین مسلح در حال تردد می باشند که موضوع سریع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی هماهنگی به محل اعزام وپس از مشاهده خودرو، آن را تحت مراقب پلیسی رصد قرار دادند که ناگهان اشرار و قاچاقچیان مسلح متوجه ماموران شدند که اقدام به تیراندازی و درگیری به سمت ماموران و متواری کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از نیم ساعت تعقیب و مراقبت پلیسی در نهایت خودرو را متوقف و در این درگیری ۲نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح که از ناحیه پا مجروح شده بوند دستگیر و یک نفر دیگر آنان با توجه به موقعیت مکانی با یک قبضه اسلحه کلاش متواری شد که افراد دستگیر شده مجروح برای مداوا به بیمارستان انتقال شدند.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: در این رابطه همچنین ۲ قبضه اسلحه وینچستر کشف و یک دستگاه خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای دستگیری فرد متواری کماکان ادامه دارد، یاد آور شد: اشرار وقاچاقچیان مسلح بدانند که دیگر جایی برای جولان دادن نیست و پلیس تا پای جان با آنان مبارزه و امنیت مردم را حفظ می کند.