۲ سانحه رانندگی در رودبارجنوب چهار فوتی و ۹ مصدوم برجا گذاشت

۲ سانحه رانندگی در رودبارجنوب چهار فوتی و ۹ مصدوم برجا گذاشت

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از وقوع ۲ سانحه رانندگی منجر به فوت در رودبار جنوب خبر داد و گفت: در این ۲ سانحه چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند.

ابراهیم افضلی ساردو زمان اعلام گزارش سانحه اول را به مرکز فوریت های پزشکی جیرفت ساعت پنج و ۱۵ بامداد امروز اعلام کرد و گفت: در این سانحه خودروی تیبا حامل اتباع بیگانه (افاغنه) دچار واژگونی شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: در این سانحه که در محور عباس آباد به سرخ قلعه در شهرستان رودبارجنوب به وقوع پیوست، ۲ نفر از اتباع بیگانه در دم جان خود را از دست دادند و ۶ نفر نیز  مصدوم شدند.

وی به وقوع سانحه دوم اشاره کرد و گفت: در این سانحه رانندگی نیز یک خودروی تیبا در رودبار جنوب دچار واژگونی و فوت ۲ نفر و مصدومیت سه نفر از سرنشینان این خودرو شد.

افضلی افزود: این سانحه که در محور زهکلوت به ایرانشهر رخ داد ساعت هفت و ۱۵ دقیقه امروز به مرکز فوریت های پزشکی جیرفت اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این سانحه بالگرد هوایی برای انتقال مصدومان حادثه اعزام شد، تصریح کرد: مصدومان به منظور  مداوا به بیمارستان رودبارجنوب اعزام شدند.

افضلی اظهار داشت: در مجموع این ۲ سانحه ۶ اکیپ زمینی از اورژانس پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.