۱۸۰ دستگاه خودروی خارجی فروخته شده از گمرک های بوشهر و گناوه خارج شد

۱۸۰ دستگاه خودروی خارجی فروخته شده از گمرک های بوشهر و گناوه خارج شد

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: پس از شروع روند فروش خودروهای دپو شده در گمرک ها و سازمان بنادر کشور به دستور دادگاه انقلاب تهران، یک هفته پس از اعلام برندگان مزایده با تلاش کارکنان این اداره کل بیش از ۲۵۰ حواله فروش صادر و ۱۸۰ خودرو از گمرک های بوشهر و گناوه خارج شد.

رحیم بهادری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از هماهنگی با همکاران در استان بوشهر قرار شد طبق جدول زمانبندی تهیه شده روزانه ۵۰ حواله فروش خودرو صادر شود.

وی با ابراز رضایت از روند خروج خودروها که شامل تکمیل وجه واریزی برندگان و ثبت در سامانه، صدور پیش کادرکس خودرو، صدور حواله فروش، خروج خودرو و صدور برگ تردد موقت از سوی سازمان اموال تملیکی است ضمن عذرخواهی از معطل شدن خریداران و برندگان به دلیل حجم بالای خودرو در استان بوشهر از فروش ۹۹ درصدی خودروهای موجود در گمرک های این استان خبرداد.

بهادری اضافه کرد: روند فروش خودروهای باقیمانده از پرونده گمرک های کشور سه شنبه همین هفته ۲۶ مهرماه در قالب مزایده فوق العاده دوم با شماره ۵۶۶ آغاز و همچنین آمار و مبلغ کل فروش خودروهای مزایده‌ فوق العاده ۵۶۵ اموال تملیکی در استان بوشهر نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: پس از فروش ۸۵۹ دستگاه خودرو در مرحله اول، ۱۶ دستگاه خودرو باقیمانده که به دلایل مختلفی از جمله مغایرت کارشناسی و یا اشتباه در قیمت گذاری شرکت کنندگان، پس از بررسی دوباره و آماده سازی پرونده کمتر از ۱۰ روز از اعلام نتایج مرحله اول، در قالب مزایده فوق العاده دوم خودروها با شماره ۵۶۶ سازمان اموال تملیکی کشور بارگزاری و آماده فروش می‌شوند.