۱۲ مصدوم و یک کشته طی تصادف شاخ به شاخ در محور "یاسوج- اصفهان"

۱۲ مصدوم و یک کشته طی تصادف شاخ به شاخ در محور "یاسوج- اصفهان"

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۲ نفر در پی برخورد شاخ به شاخ دو خودرو در محور "یاسوج - اصفهان" خبر داد.

"جهانبخش وحدت نژاد" در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه  ۱۴۰۰ برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس واقع در پل "تنگ سریز" شهرستان بویراحمد و ۱۰ کیلومتری شهر یاسوج در محور "یاسوج- اصفهان" یک فوتی و ۱۲ نفر مصدوم برجای گذاشت.

وی اظهارکرد: از این ۱۲ مصدوم یک نفر راننده خودرو پراید بود و حداقل ۱۱ نفر اتباع افغانستانی بودند. رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک فوتی تبعه افغانستان بوده است، خاطرنشان کرد: خودرو پژو پارس با در آوردن صندلی های عقب و صندوق عقب بیش از ۱۰ نفر را در این خودرو سوار و جا سازی کرد.

وحدت نژاد با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵، نیروهای پلیس راه، یک اکیپ آتش نشانی و دو اکیپ هلال احمر در محل حادثه حضور پیدا کردند و همکاری داشتند، تصریح کرد: ۴ نفر از مصدومان با آمبولانس ها و ۸ مصدوم نیز بوسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی بیان کرد: وضعیت عمومی بیشتر مصدومان مطلوب بوده اما وضعیت دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.