۱۰ کشته و مصدوم در تصادف شدید دزفول

۱۰  کشته و مصدوم در تصادف شدید دزفول

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: برخورد شدید دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید یک کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

روح الله بهشتی فرد عنوان کرد: در ساعت بیست و پنج دقیقه بامداد ۷ تیرماه طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید اطلاع رسانی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه عملیاتی شماره یک و دو را به محل حادثه واقع در انتهای بلوار ملاصدرا اعزام نمود و بلافاصله اقدامات ایمن سازی خودرو‌ها و محل حادثه در دستور کار آتش نشانان قرار گرفت.

بهشتی فرد گفت: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است دو خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ بشدت با هم برخورد کردند که منجر به کشته شدن یک دختر نوجوان ۱۷ ساله و مصدومیت شدید ۹ تن دیگر از جمله سه کودک خردسال شد.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول در ادامه اظهار کرد: تعداد هشت نفر (یک مرد ۶۰ ساله سه خانم ۲۷،۲۵و ۳۵ ساله یک دختر نوجوان ۱۷ ساله و سه کودک ۱، ۳ و ۵ ساله سرنشینان سواری پراید و دو جوان ۲۱ ساله سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ همگی مصدوم شدند، که در این حادثه یک نفر از سرنشینان پراید (دختر نوجوان ۱۷ ساله) بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

آتش نشانان پس استقرار در محل حادثه و انتقال مصدومین توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان اقدامات ایمن سازی خودرو ها، محل حادثه و باز گشایی مسیر را جهت جلوگیری از هر گونه حادثه بعدی انجام دادند.

 ۹ مصدوم دیگر این حادثه دربخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول بستری و تحت درمان قرار گرفتند.