نماینده هرمزگان: دشمن به دنبال اختلاف افکنی است

واقعه مشهد بطور دقیق واکاوی شود

نماینده هرمزگان: دشمن به دنبال اختلاف افکنی است

نماینده غرب هرمزگان گفت: دشمن بدنبال سلسله شکست‌های متعدد در عرصه‌های گوناگون به دنبال طراحی جدیدی برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی رفته و تنها راه مقابله با این خدعه هوشیاری جامعه و شناخت ماهیت دشمن است.

احمد جباری عضو فراکسیون اهل سنت مجلس اظهار کرد: واقعه مشهد باید به طور دقیق مورد واکاوی قرار گیرد چرا که ماهیت آن برآمده از یک طراحی خبیثانه برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در جامعه ایران و بهره‌برداری مزورانه از آن برای ضربه زدن به امنیت کشور است.

وی با تصریح بر این که شیعه و سنی در ایران منسجم‌تر از هر زمان دیگری مراقب این توطئه است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال یک سلسله شکست‌های متعددی در عرصه‌های گوناگون به دنبال طراحی جدیدی برای پاشیدن تخم نفاق در جامعه است تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود کند.

نماینده بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس افزود: هرگاه ملت ایران در آستانه یک جهش بزرگ و یا در آستانه غلبه مقتدرانه بر مشکلات خویش بر می‌آید، دشمن دست به خدعه‌های پیچیده می‌زند و لذا هوشیاری جامعه و شناخت ماهیت دشمن در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جباری عنوان کرد: شیعه و سنی در ایران تحت تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه نظام جمهوری اسلامی در حال زندگی برادرانه هستند اما این برادری و انسجام مورد حسد دشمنان ملت ایران است و لذا می‌خواهند از این مسأله برای کشاندن دامنه ناامنی‌ها به داخل کشور استفاده کرده و ایران را که کانون ثبات در منطقه و در آستانه پیشرفت‌هایی بزرگ قرار دارد را زمین‌گیر کنند.

وی از عموم نسل جوان جامعه و بخصوص جامعه دانشگاهی و حوزوی خواست تا نسبت به روشنگری ماهیت خدعه دشمنان در شرایط کنونی روشنگری کنند و جامعه را نسبت به ابعاد خباثت آلود توطئه اخیر آگاه سازند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس همچنین تأکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان بدون شک با رصد دقیق این رخدادها و شناسایی ریشه عاملان این جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی، راه را بر دشمن خواهند بست و این توطئه نیز به محوری برای انسجام و ثبات ملی بدل خواهد شد.

جباری اضافه کرد: خط روانی که از سوی رسانه‌های خارجی به منظور اختلاف افکنی میان شیعه و سنی دنبال می‌شود، محکوم به شکست است و ملت ایران از ماهیت این برنامه‌های مزورانه به خوبی آگاه هستند.