انهدام یک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان

24 هزار فشنگ کلت و 3هزار فشنگ کلاشینکف کشف شد

انهدام یک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان
ماموریت تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) موفقیت آمیز بود

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مرزداران این تیپ عملیاتی در یک عملیات منسجم، موفق به انهدام یک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان شدند.

سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورزروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در تیپ عملیاتی 39 سپاه امام صادق (ع) مستقر در جنوب غرب خوزستان و منطقه اروند و با یک کمین چند ساعته و استفاده از تجهیزات پیشرفته، یک تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان متلاشی شد.

وی افزود: از این تیم دو نفره که با استفاده از یک دستگاه خودرو باری و یک فروند قایق، به دنبال وارد کردن اسلحه و فشنگ جنگی به داخل کشور بودند، یک قبضه کلت کمری همراه با 24 هزار فشنگ کلت کمری و سه هزار فشنگ کلاشینکف به دست آمد.

کشاورز تصریح کرد: تیپ عملیاتی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با فعالیت شبانه روزی برای تامین امنیت و حراست از مرزهای کشور فعال است و با استفاده از تجهیزات پیشرفته هر نوع تهدید بر علیه کشور را خنثی می کند.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: تامین امنیت جامعه، کنترل و مراقبت مرزی و مبارزه با ترددهای غیر مجاز، قاچاق انسان و پرندگان، سلاح و مهمات بخشی از ماموریت های این تیپ عملیاتی به شمار می رود.