یک باشگاه قطری نمی‌خواهد رونالدو به النصر برود!

روزنامه الشرق الاوسط از برخی جزئیات در مذاکرات میان النصر و رونالدو خبر داد

یک باشگاه قطری نمی‌خواهد رونالدو به النصر برود!

 در شرایطی که شایعات متعددی درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان مطرح می شود، حالا روزنامه الشرق الاوسط مدعی است که مذاکرات رسمی و جدی میان طرفین صورت گرفته است.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه، که به مذاکراتِ در حال انجامِ بین النصر و رونالدو نزدیک هستند، فاش کرد که تا این لحظه هیچ توافقی بین طرفین حاصل نشده است، اما مذاکره کنندگان در این باشگاه همچنان به تماس های خود برای انجام این انتقال بزرگ ادامه می دهند. پس از ورود یک باشگاه قطری به رقابت برای جذب فوق ستاره پرتغالی، جلسات مدیران النصر با این بازیکن و ایجنتش افزایش یافته است.

به گفته همین منابع، حضور رونالدو در امارات و شهر دبی صحت ندارد چرا که پنجشنبه شب گذشته و پس از انتشار شایعاتی مبنی بر ترک دبی به سمت ریاض از سوی رونالدو، او در مادرید حضور داشت اما ایجنت این بازیکن 2 روز پیش در پایتخت عربستان حضور داشت و با نمایندگان النصر دیدار کرد.

نماینده رونالدو در جلسات زیادی با مسئولان این باشگاه عربستانی شرکت کرد، اما هیچ قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده است. آخرین جلسه مذاکرات نیز روز پنج شنبه برگزار شد و تا این لحظه توافق رسمی شکل نگرفته است.

مذاکرات میان رونالدو و النصر بر سر مدت قرارداد و اینکه زمان آن 2 سال و نیم باشد یا سه سال، همچنان ادامه دارد و منابع الشرق الاوسط گفتند که ارزش این قرارداد بین 225 میلیون یورو برای سه سال یا 175 میلیون یورو برای 2 سال و نیم بوده است. الشرق الاوسط مدعی شد تمامی مبالغی که پیش از این در رسانه ها ذکر شده، نادرست است و این منبع از افشای بیشتر جزئیات قرارداد خودداری کردند.

انتظار و اشتیاق هواداران سعودی برای عقد قرارداد با رونالدو افزایش پیدا کرده است. در حالی که رسانه های اروپایی منتظر انتشار تحولات مربوط به این مذاکرات هستند، اما به گفته این منابع، رونالدو همچنان در حال بررسی بسیاری از گزینه ها است.