گلوگاه ترافیکی شمالغرب شیراز به موقع تکمیل می‌شود

گلوگاه ترافیکی شمالغرب شیراز به موقع تکمیل می‌شود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) تاکید کرد که با برنامه‌ریزی انجام شده، پروژه‌های مربوط به گلوگاه ترافیکی شمالغرب شیراز، به موقع تکمیل خواهد شد.

امروز چهارشنبه ۷ دی، طی جلسه‌ای با حضور شهردار شیراز و مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) روند اجرای پروژه‌ ترافیکی زیرگذر گویم، به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در مسیر پرترافیک شمالغرب شیراز، بررسی و بر لزوم تسریع در روند اجرا برای تکمیل به موقع آن تاکید شد.

شهردار شیراز در این جلسه، ضمن یادآوری اینکه محور شریانی زیرگذر گویم برای مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: این محور به نوعی گلوگاه ورودی از چند استان بوده و حل کننده گره ترافیکی در شمال و شمال غرب شیراز است. 

محمدحسن اسدی با بیان اینکه اهمیت این پروژه بعد از تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان بیشتر به چشم خواهد آمد، خاطرنشان کرد: انتظار مدیریت شهری از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، فعالیت شبانه‌روزی و تکمیل سرموعد این محور شریانی است.

شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی و اتمام تونل‌های آن نیز از پروژه‌های با اهمیت است، موضوع افتتاح به موقع سه ایستگاه فاز یک خط دوم مترو و اهمیت اجرای فاز دوم این خط را جزو پروژه‌های عمرانی و زیرساختی با اهمیت برشمرد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نیز با اشاره به اینکه آن قرارگاه مجری پروژه‌های متعدد و کلانی در اکثر نقاط کشور است، عزم جدی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) برای تحویل سرموعد پروژه‌ها را متذکر شد.

اسدالله حاجی زمانی بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و انجام زیرساخت‌های لازم، پروژه‌های کلانی که در دست اقدام است، به ‌موقع تحویل مدیریت شهری می‌شود.