گروگانگیری خونین و هالیوودی در ایلام

گروگانگیری خونین و هالیوودی در ایلام

صبح امروز کارمند سابق اداره املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام اقدام به گروگانگیری کارمندان این اداره می‌کند و پس از به رگبار بستن کارکنان اقدام به خودکشی می‌کند.

۲ زن، یک مرد و خود ضارب در این حادثه کشته شدند. ۷ مجروح نیز در بیمارستان بستری هستند. حال عمومی برخی از مجروحان نامساعد گزارش شده است.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان ایلام با تایید این خبر گفت: این حادثه صبح امروز در محل ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد.

او افزود: در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که ‌از این مجموعه اخراج شده بود اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به سمت عوامل این اداره کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ گروگانگیر سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، تصریح کرد: در پی این حادثه همچنین پنج نفر زخمی شدند.

به گفته ‌یاسمی ‌در حال حاضر وضعیت برخی از مصدومان وخیم گزارش شده و ابعاد مختلف موضوع نیز در دست بررسی است.

گفته می شود گروگانگیر  با منفجر کردن نارنجک دستی اقدام به خودکشی کرده است. 

فرد گروگانگیر در ایلام از کار معلق شده بود

بنیاد مستضعفان اعلام کرد که فرد گروگانگیر در اداره اموال و املاک این سازمان در ایلام شاکی بوده ولی علت شکایت او هنوز کاملا مشخص نیست.

انگیزه گروگانگیر از قتل هنوز مشخص نیست، اما گروگانگیر کارمند اخراج شده بنیاد مستضعفان نبوده و فقط از کار معلق شده که به زودی اطلاعات دقیق‌تر اعلام می‌شود.

اسامی کشته شدگان حادثه گروگانگیری ایلام

اسامی ۴ کشته حادثه گروگانگیری ایلام مشخص شد؛ شیوا محمدی، ناهید روشنی، میلاد فتاحی و سعید رستمی.