گروه‌های معاند در نفوذ به سد محکم انقلاب ناکام شدند

گروه‌های معاند در نفوذ به سد محکم انقلاب ناکام شدند

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: گروه‌های معاند تلاش کردند تا درسد محکم انقلاب رخنه کنند اما نتوانستند.

آیت الله لطف الله دژکام پیش از ظهر یکشنبه در جمع امت رسول الله ضمن تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام بیان کرد: برای شهادت عزیزانی که در روز وفات پیامبر نماز آنان خوانده می‌شود تسلیت و تبریک میگویمT دو تن از این عزیزان یادگاران دفاع مقدس و یک تن از عزیزان شهیدی است که گروه‌های انحرافی ایشان را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: بار دیگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم گرچه تمامی گروه‌های معاند تلاش کردند تا درسد محکم انقلاب رخنه کنند اما نتوانستند.

او افزود: ملت مسلمان ایران بار دیگر فریاد می‌دهیم که از ظلم و ظالمان انزجار داشته و همه نیروهای مردمی همواره پای انقلاب ایستاده‌ایم تا گام دوم انقلاب به ثمر بنشیند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های ارزشمند نیروی انتظامی تشکر کنم چون مردم از نیروی انتظامی خواسته است که تأمین کننده امنیت جامعه باشند.

وی افزود: از نیروی انتظامی خواهش می‌کنیم بار دیگر تأمین کننده امنیت جامعه باشند و تمامی ملت ایران نیز از شما حمایت خواهند کرد.