گاز ۱۲ اداره دولتی در کهگیلویه و بویراحمد قطع شد

گاز ۱۲ اداره دولتی در کهگیلویه و بویراحمد قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع یک هزار و ۵۵۰ مورد پایش مصرف گاز از دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی این استان برای ۱۳۴ سازمان اخطار صادر و گاز ۱۲ اداره دولتی قطع شده است.

ریحان بهادر افزود: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذر ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده است.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادر و به سازمان یا اداره اخطار قطع به‌منظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده خواهد شد.

بهادر بیان کرد: گاز ۱۲ سازمان در پی رعایت نکردن در مصرف گاز و به دلیل رعایت نکردن بخش‌نامه‌های ابلاغی درباره مصرف بهینه گاز و تنظیم دمای اداره با دمای رفاه، قطع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت، بر رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده تاکید کرد و ادامه داد: توجه به پایداری این وضعیت از جمله مهم‌ترین وظایف تیم‌های پایش است.

از تعداد ۲۱۷هزار و ۸۷۵ مشترک موجود گاز طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۱۴۹هزار و ۷۲۰ مشترک در ۱۷ شهر و تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۳ اشتراک در ۹۲۲ روستا دارای گاز طبیعی‌اند.