کی‌روش: امیدوارم آرزوهای ایران را برآورده کنم

کی‌روش: امیدوارم آرزوهای ایران را برآورده کنم
کی روش: واقعا حس می کنم به خانه بازگشتم

سرمربی جدید تیم ملی در بازگشت به تهران گفت امیدوار است آرزوهای مردم ایران را پیش ببرد.

کارلوس کی‌روش پس از ورود به تهران اظهار داشت: تشکر می‌کنم که به خاطر من به اینجا تشریف آوردید. همانطور که دیروز گفتم احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتم. این بهترین حسی است که می‌توانم داشته باشم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم کاری که می‌خواهیم در کنار هم انجام دهیم، بتواند آرزوهای مردم ایران را در آینده جلو ببرد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: برای تمام مسئولان فدراسیون فوتبال و تمام ملت ایران فقط می‌گویم خیلی ممنون. (کی‌روش خیلی ممنون را به زبان فارسی گفت).

سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه کوتاهی که با خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام خمینی (ره) داشت، گفت: آماده ایم تا با تمام توان ماموریت صعود از مرحله گروهی جام جهانی را با موفقیت انجام دهیم.

کی روش در خصوص فرصت کوتاهی که برای آماده سازی ملی پوشان ایران دارد، تاکید کرد: نسبت به آنچه وظیفه دارم متعهد هستم و هرچند مدت کوتاه باشد ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

وی درباره زمان اعلام فهرست لژیونرهای ایرانی گفت: لیست بازیکنان به زودی اعلام می شود و آنها در اردوی آماده سازی به ما ملحق خواهند شد.

کارلوس کی روش در پایان از زحمات اصحاب رسانه و افرادی که برای استقبال از او در فرودگاه حاضر شدند قدردانی کرد.

گفتنی است، این سومین تجربه حضور تیم ملی ایران با کارلوس کی روش در مسابقات جام جهانی است.

ایران در ادوار جام جهانی تا کنون موفق به صعود از مرحله گروهی رقابت ها نشده است، به نظر شما کی روش می تواند به قول خود عمل کند و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاریخ سازی کند؟

 کارلوس کی‌روش پس از ورود به ایران: همانطور که گفتم احساس می‌کنم به خانه برگشتم