کم آبی گریبانگیر کهگیلویه شد

کم آبی گریبانگیر کهگیلویه شد

فرماندار کهگیلویه گفت: این شهرستان از تنش آبی عبور کرده و وارد بحران آبی شده است.

سید عبدالعزیز موسوی، فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: کهگیلویه از تنش آبی گذشته و دچار بحران شده که نیازمند توجه ویژه به حوزه آب آشامیدنی و فعال نمودن پروژه‌های راکد و نیمه فعال در شهرستان هستیم.
وی با اشاره به نامناسب بودن ورودی‌های شهر دهدشت می گوید: ورودی‌های نامناسب تأثیر منفی بر روی یک شهر برای مهمانان دارد و نیازمند توجه ویژه است.
به گفته فرماندار کهگیلویه، برای ورودی سوق ۲۹ میلیارد اعتبار گذاشته شد و در حال کار است، اما انتظار داریم فعال‌تر شود.
موسوی عنوان کرد: ورودی از سمت بهبهان نیاز به روشنایی و جدا کننده دارد که باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام کند.
وی با اشاره به حادثه خیز بودن ورودی دهدشت از سمت چرام، گفت: ورودی چرام رفع معارض شده، ولی شهرداری باید ابتدای ورودی میدان را زیرسازی کند و ادامه نیز باید روشنایی و جدا کننده نصب شود.
فرماندار کهگیلویه بیان کرد: همچنین ۱۲ سال است که پروژه‌های ورودی‌های شهر دهدشت فعال هستند، اما تمام نمی‌شوند.
به گفته موسوی، در حوزه راه و پروژه‌های راهسازی فعالیت بی‌سابقه و چشمگیری داریم و بسیاری از پروژه‌ها فعال شده‌اند، اما انتظار می‌رود شارژ مالی شوند.
وی با اشاره به بافت تاریخی دهدشت، متذکر شد: ۱۰ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت تخصیص داده شد که باید میراث فرهنگی در این زمینه فعال شود.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه آزاردهنده است که با زحمت اعتبارات به استان بیایند و پروژه‌ها انجام نشوند، گفت: راهداری دهدشت بدون ماشین آلات مورد نیاز کارایی ندارد و الان دو لودر دارد که بیشتر مواقع خراب هستند و نیاز است توجه ویژه ای به خرید ماشین آلات برای راهداری دهدشت شود.
به گفته موسوی، تمام نقاط کهگیلویه آنتن دهی ضعیف است و مردم با مشکلات عدم آنتن دهی مواجه هستند و هر جا می‌رویم آنتن دهی و اینترنت ضعیف است و نیاز است دستگاه‌های متولی پای کار بیایند.