کشف ۲ تن مواد مخدر در فارس

کشف ۲ تن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲ تن مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر دادسردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی 48 ساعت گذشته، تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی را رصد و مورد شناسایی قرار دادند.

وی تصریح کرد: در این خصوص و طی 4 عملیات جداگانه، 9 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها 2 تن انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، حشیش و مرفین کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه این مواد مخدر عمدتا در شهرستان‌های "لامرد" و "نی‌ریز" کشف شده است، گفت: در این خصوص 12 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار حبیبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 54 تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است.

 دستگیری عامل اغفال بانوان در شیراز 

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: در پی وصول 4 فقره پرونده با موضوع اغفال و آزار و اذیت بانوان در حوزه سطح شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار حبیبی افزود: در این راستا با اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی پلیس، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه سلاح سرد و یک اسپری فلفل کشف شد.

وی با بیان اینکه این متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید تحت عنوان مسافرکش، بانوان را سوار و با تهدید اسلحه اقدام به آزار و اذیت آن‌ها می‌کرده است، گفت: در سوابق این متهم، مواردی همچون حمل مواد مخدر و نزاع و درگیری نیز دیده می‌شود.

 هشدار فرمانده انتظامی استان فارس به اراذل و اوباش 

سردار حبیبی با اشاره به شناسایی و دستگیری 305 اراذل و اوباش توسط مأموران انتظامی استان فارس در یازده ماهه سال جاری، تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و افراد اراذل و اوباش بدانند که با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

انهدام 13 باند قاچاق سلاح در استان فارس و دستگیری یک هزار و 537 قاچاقچی و حاملان سلاح در این خصوص طی یازده ماهه سال جاری، از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

.