کشف ۱۴ کیلوگرم هروئین در بطری‌های شامپو

کشف ۱۴ کیلوگرم هروئین در بطری‌های شامپو
میزان مواد مخدر کشف شده ۱۴ کیلوگرم هرئین اعلام شد

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در بطری‌های شامپو توسط پلیس فرودگاه بندرعباس خبر داد.

سردار محسن عقیلی با اشاره به هوشمندی و فعالیت شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور به منظور جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط هوایی در خصوص جزئیات این کشف اظهار داشت: کارکنان پلیس فرودگاه بندرعباس موفق شدند فردی را که با اجیر کردن چند نفر قصد انتقال مواد مخدر به کشورهای حوزه خلیج فارس را داشت شناسایی نمایند.

وی افزود: کارکنان مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه بندرعباس با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی در بررسی از چمدان نامبرده تعداد ۱۴ عدد بطری شامپو که مواد مخدر از نوع هروئین به صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود کشف نمودند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در رصد انجام شده مشخص شد متهم با یک دستگاه خودرو سواری به فرودگاه عزیمت نموده که توسط همکارانم خودرو مذکور در پارکینگ فرودگاه مورد بازرسی قرار گرفته که تعداد ۱۳ عدد شامپو مشابه کشف شد.

سردار عقیلی میزان مواد مخدر کشف شده را ۱۴ کیلوگرم هرئین اعلام و افزود: در این رابطه پنج نفر در خصوص حمل و خروج مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در پایان ضمن تقدیر از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان و پلیس بین الملل فراجا، خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.