کشف میلیاردی پوشاک و پارچه قاچاق در استان بوشهر

کشف میلیاردی پوشاک و پارچه قاچاق در استان بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر از برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با مشارکت همگانی مردم استان بوشهر از امنیت مطلوبی برخوردار است.

سردار حیدر سوسنی برخورد قاطع با قاچاق کالا را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این استان برای فعالیت در عرصه قاچاق ناامن است، چرا که در کوتاه‌ترین زمان مورد شناسایی و برخورد قرار می‌گیرد.

وی از کشف قاچاق پارچه در محور مواصلاتی شمال استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مأموران انتظامی پلیس امین عمومی شهرستان دیلم حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی به سمت استان خوزستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای  بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

سوسنی با اشاره به کشف پارچه و پوشاک از کامیون توقیفی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از این کامیون 32 طاقه پارچه و 13 هزار دست انواع پوشاک را کشف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه در این زمینه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد افزود: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را 40 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه با مخلان اقتصادی و بر هم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.