کشف بزرگترین کارگاه غیرمجاز زغال چوب بلوط در کهگیلویه و بویراحمد

کشف بزرگترین کارگاه غیرمجاز زغال چوب بلوط در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد چند روزه بزرگترین مافیای زغال گیری غیر مجاز در خارج از استان کشف و به مراجع قضایی معرفی شد.

اسلام جاودان خرد افزود: پس از کشف و امحای ۲ کوره زغال گیری در شهرستان دنا طی امسال، مامورین یگان حفاظت در آخرین روز از فروردین ماه، با رصد اطلاعاتی چند روزه یک گروه مافیای توزیع غیر مجاز زغال، موفق می شوند کارگاه زغال گیری آنان را کشف کنند.

او ضمن تشکر از تلاش های مستمر و اشراف اطلاعاتی سه شبانه روز یگان حفاظت محیط زیست در کشف مافیای زغال آن هم خارج از استان می گوید: مامورین یگان حفاظت با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد ۳ شبانه روزی گروهای خرده فروشی زغال در داخل استان، موفق شدند کارگاه عامل اصلی تهیه و توزیع آنان در خارج از استان  را شناسایی و آن را کشف نمایند.

جاودان خرد ادامه داد: ضمن هماهنگی با مقامات قضایی  موضوع تشکیل پرونده و مسئول این کارگاه غیر مجاز به همراه مستندات برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد .

سرپرست حفاظت محیط زیست استان از ادامه طرح برخورد با عاملین تهیه و توزیع کنندگان زغال غیر مجاز با چوب بلوط خبر داد و می گوید: این طرح با شدت در سطح استان ادامه دارد و طی امسال این سومین کوره زغال است که توسط یگان حفاظت محیط زیست استان کشف و امحا شد.