کسب ۳ مدال توسط خوزستانی‌ها در مسابقات موتورکراس کشور

کسب ۳ مدال توسط خوزستانی‌ها در مسابقات موتورکراس کشور

 دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان گفت: ورزشکاران استان در رقابت‌های قهرمانی موتور کراس کشور موفق به کسب ۳ مدال شدند.

حسین عباسی بیان کرد: این رقابت‌ها بیستم و بیست و یکم اسفندماه در استان بوشهر برگزار شد که در کلاس ۶۵ سی‌سی، رایان عباسی مقام اول را به دست آورد.

به گفته او در کلاس ۱۵۰ سی‌سی نیز امیررضا عوض‌پور به قهرمانی رسید و محمدامین عوض‌پور عنوان سوم را کسب کرددبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان می‌گوید: خوزستان در کلاس ۱۵۰ سی‌سی موفق شد مقام اول تیمی را به دست آورد.

این مقام مسئول افزود: همچنین در همین رقابت‌ها آقای پاسبان از خوزستان در کلاس ۱۵۰ سی‌سی حضور داشت که در راند اول به دلیل مشکل فنی موتورش، نتوانست به مسابقات ادامه دهد، ولی در راند دوم، دوم شد و در مجموع عنوان چهارم را به دست آورد.

به گفته آقای عباسی این موفقیت‌ها حاصل برنامه مدون استعدادیابی هیات است؛ رایان عباسی، محمدامین عوض‌پور و امیررضا عوض‌پور که در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدند، به ترتیب ۱۰ و ۱۱ و ۱۳ ساله هستند. خوشبختانه برنامه استعدادیابی، آموزش و تمرینات مداوم ورزشکاران استان در سال اخیر جواب داده است.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان می‌گوید: در رشته موتور ریس نیز کلاس‌های آموزشی خوبی در اهواز برگزار کردیم و ان‌شاءالله در آینده نزدیک در این رشته می‌توانیم شاهد پرورش استعداد‌های خوب و مقام‌آوری آن‌ها در مسابقات کشوری پیش‌رو باشیم.

وی در ادامه گفت: اصل و اصول پیشرفت رشته‌های ورزشی تحت نظر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی، آموزش و تمرینات متناوب و برنامه‌ریزی شده است که خوشبختانه هیات خوزستان این برنامه‌ریزی را انجام داده است و با برنامه‌ریزی‌های خوب نیز تیم قدرتمند و قوی را به مسابقات کشوری اعزام می‌کند و شاهد قهرمانی‌های متداول ورزشکاران استان هستیم.