کاهش کیفیت هوای هرمزگان دور از انتظار نیست

کاهش کیفیت هوای  هرمزگان دور از انتظار نیست
این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: با افزایش بادهای شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، بروز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

مرضیه سی سی پور افزود: امروز صبح شرایط جوی نسبتاً آرام است اما در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز با تداوم وزش بادهای شمال غربی در خلیج فارس بویژه در ساعات بعدازظهر، خلیج فارس و غرب تنگه هرمز نسبتاً مواج می‌شود.

سی سی پور بیان کرد: از فردا یکشنبه نیز تنگه هرمز با افزایش سرعت بادهای شمال شرقی کمی مواج می‌شود و به تدریج و از ساعات ابتدایی صبح دوشنبه با تشدید وزش بادهای شمال شرقی، علاوه بر تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و بخش‌هایی از دریای عمان نسبتاً مواج و باعث اختلال موقتی در رفت و آمدهای دریایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط تا پایان هفته در ساعات صبح تا ظهر ادامه دارد، توصیه کرد: ضمن خودداری از رفت و آمد شناورهای سبک و صیادی در این مدت، تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان صورت گیرد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه با افزایش بادهای شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، بروز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست، تصریح کرد: با گذر ابر از مناطق شمالی استان و همچنین مناطق دریایی، احتمال رخداد رگبار پراکنده باران در روزهای شنبه و یکشنبه، در این مناطق دور از انتظار نیست.