شلیک های تماشایی به اهداف پروازی فارس

کازرونی ها روی سکوی نخست تیراندازی استان ایستادند

شلیک های تماشایی به  اهداف پروازی فارس

اولین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی استان فارس در شیراز  برگزار شد.

به گزارش علی جمشیدپور خبرنگار «خبرنیوز» اولین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی استان فارس به مناسبت عید سعید غدیر خم در میدان تیر اهداف پروازی نیروی دریایی سپاه پاسداران (باشگاه نصر ندسا) برگزار شد.

به گزارش خبرنگارما این دوره از مسابقات که با حضور بیش از نود نفر تیرانداز و در قالب هفده تیم از شهرستان‌های مختلف استان فارس و استان‌های همجوار برگزار شد. تیراندازان طی دو روز به صورت یک پنجم فرم به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برگزیده به فینال راه یافته و در یک فینال مهیج با هم به رقابت پرداختند.

نفرات راه یافته به فینال آقایان :محسن زید آبادی نژاد(سیرجان)، مصیب قاسمی(لامرد)، نعمت میراحمدی(مرودشت)، عبدالعلی ستوده خو(ماه شهر)، داوود نوروزی(قیر و کارزین)، احسان عواطفی(مرودشت)، محمد یادسار(کازرون) و مسعود آبادی(ماه شهر)بودند.

در پایان محمد یادسار از کازرون مقام اول و نعمت میراحمدی از مرودشت  دوم و محسن زید آبادی نژاد از سیرجان در رتبه سوم این دوره از مسابقات رسیدند.

در گروه بانوان نیز ملوک اسلامی از اقلید مقام اول، زهرا نوشادی از شیراز مقام دوم و زهرا طهماسبی از فیروزآباد به مقام سوم دست یافتند.

در رده بندی تیمی نیز تیم کازرون مقام اول، تیم کوهپایه مرودشت مقام دوم و تیم قیرو کارزین ب مقام سوم را به دست آوردند.

در مراسم اختتامیه که با حضور مسعود مهدی زاده سرپرست هیئت تیراندازی استان فارس و مسئولین مرکز تخصصی نصر ندسا برگزار شد جوایز نفرات برگزیده اهدا شد .

مهدی زاده سرپرست هیئت تیراندازی استان فارس در گفت وگو با خبرنگار ما خبر از آغاز ثبت نام جهت لیگ اهداف پروازی استان در یک ماه آینده و برگزاری منظم لیگ اهداف پروازی داد و از انسجام و همدلی اعضای هیئت تیراندازی فارس و کمیته برگزاری و مسئولین نیروی دریایی سپاه جهت برگزاری منظم مسابقات با وجود بارندگی و شرایط جوی خاص تشکر نمود.

همچنین ناوسالار یکم  پاسدار علی قلعه نویی طی سخنانی از همکاری هیات تیراندازی و مرکز تخصصی ندسا جهت توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی و بخصوص اهداف پروازی در آینده گفت.