کارگروه رفع مشکلات سوادآموزی در زندان‌های فارس تشکیل شد  

کارگروه رفع مشکلات سوادآموزی در زندان‌های فارس تشکیل شد   

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش فارس از تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات سوادآموزی در زندان‌های استان خبر داد و گفت: بسیاری از زندانیان به دلیل بی سوادی در دام افراد شیاد افتاده‌اند.‌

مجید احمدی یکشنبه ۲۴ مهر در نشست مشترک معاونین اداره کل زندان و سواد آموزی آموزش و پرورش فارس با هدف رفع مشکلات سوادآموزی در زندانهای استان، بیان کرد: بدون شک سواد آموزی بدون همکاری و مشارکت سایر دستگاهها به اهداف خود نخواهد رسید.

او افزود: سواد آموزی امروز دیگر خواندن و نوشتن نیست و توجه به مهارتهای اساسی زندگی جزء الزامات و اهداف سازمان نهضت سوادآموزی است.

احمدی ادامه داد: امروز در راستای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب طرح تعمیق و تحکیم سواد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان فارس نیز در این جلسه گفت: همیشه ارتباط مستقیمی بین جرم و میزان سواد برقرار است. 

انصاری با اشاره به اینکه وظیفه است تا با فعالیت‌های فرهنگی و توجه به آموزش باعث کاهش جرائم باشیم، عنوان کرد: در تمام زندانهای فارس زمینه برای امر سواد آموزی فراهم است.

معاون آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: به جهت رفع مشکلات تشکیل کارگروه تخصصی سواد آموزی را بسیار لازم و ضروری می‌دانیم و امیدواریم با برگزاری‌های این جلسات شاهد ارتقا سطح کمی و کیفی آموزشی باشیم.