ژاوی مچ آنجلوتی را خواباند؛ بارسلونا فاتح الکلاسیکو شد

بارسلونا توانست با برتری برابر رئال مادرید یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیکتر شود

ژاوی مچ آنجلوتی را خواباند؛ بارسلونا فاتح الکلاسیکو شد
بارسلونا و رئال مادرید رقابت نزدیکی با یکدیگر برای قهرمانی در لالیگا دارند

در مرحله رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال اسپانیا ملقب به کوپا دل ری، تیم های رئال مادرید و بارسلونا در الکلاسیکو جذاب از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان ژاوی هرناندز خاتمه یافت.

دو تیم که رقابت نزدیکی برای قهرمانی در لالیگا با یکدیگر دارند دنبال این بودند تا با برتری در این مسابقه یک گام به قهرمانی در جام حذفی نزدیکتر شوند و از طرفی با روحیه مضاعفی رقابت برای قهرمانی در لیگ را دنبال کنند.

بارسلونا انگیزه زیادی داشت تا شکست برابر کهکشانی‌ها را جبران کند.

از طرفی شاگردان کارلو آنجلوتی که در دو بازی گذشته خود مقابل لیورپول و اتلتیکو مادرید یک برد و یک تساوی را به دست آورده بودند، در سومین دیدار سخت خود در ۱۰ روز اخیر دنبال این بودند تا بتوانند دست پر از این بازی خانگی بیرون بیایند تا کار راحت تری برای بازی برگشت در نیوکمپ داشته باشند.

از طرفی کهکشانی ها در ۶ مسابقه اخیر خود شکست را تجربه نکرده بودند این در حالی بود که بارسلونا پس از دو شکست متوالی پای به این دیدار گذاشته بود.

تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، آنتونی رودیگر، ناچو فرناندز، دنی کارواخال، تونی کروس، ادواردو کاماوینگا،لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور، فدریکو والورده و کریم بنزما ۱۱ بازیکن اصلی رئال برای این مسابقه بودند.

ترشتگن، ژول کونده، مارکوس آلونسو، رونالد آرائوخو، بالده، بوسکتس، کسیه، دی‌یانگ، رافینیا، گاوی و فران تورس هم ترکیب بارسلونا را تشکیل می‌دادند.

ببینید| گل بارسلونا به رئال مادرید (گل به خودی)