چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بین دانشگاهی | جایزه بهترین یک دقیقه کوتاه به فیلم «عطش» از قشم رسید

 

چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بین دانشگاهی | جایزه بهترین یک دقیقه کوتاه به فیلم «عطش» از قشم رسید

 فیلم «عطش» به کارگردانی اصغر بشارتی در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بین دانشگاهی (IIUSFF) موفق به کسب جایزه بهترین یک دقیقه کوتاه شد.

چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بین دانشگاهی (IIUSFF)، امسال با حضور ۱۱۴۷ فیلم کوتاه از ۹۱ کشور در بنگلادش برگزار شد. فیلم ۶۰ ثانیه‌ای «عطش» ساخته اصغر بشارتی که یکی از هنرمندان بنام ایران و هرمزگان است، در این جشنواره توانست افتخار دیگری برای کشور و این هنرمند بیافریند.

این فیلم روایت قدردانی انسان از طبیعت با سیراب کردن پرندگان است که یکی از راه‌های شکرگزاری مردم جزیره در قبال جهان هستی است، فیلم کوتاه «عطش» پیش از این نیز جایزه بزرگ جشنواره موبایلی فرانسه و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرده بود. سطوح ملی و بین‌المللی دارد.

گفتنی است، فیلم کوتاه «عطش» با بازی بازماندگان قشمی، تدوینگری منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی، مشاور هنری سیدحامد نوبری، عکاسی پشت‌صحنه فاطمه بشارتی و دستیار کارگردانی فریناز بشارتی، طراحی پوستر یونس دهقانی و عوامل؛ ابوالفضل امیدوار، علی شیوه کش و صالح پوزیده برای شرکت در جشنواره‌های محیط زیستی ملی و بین‌المللی آماده‌شده است.