چرا پیکر یک شهید گمنام در استانداری فارس به خاک سپرده شد؟  

چرا پیکر یک شهید گمنام در استانداری فارس به خاک سپرده شد؟   
تدفین یک شهید در استانداری فارس فرصتی است تا مدیران آرمان‌های شهدا را همواره به خاطر آورند و در انجام اموری که مسئولیت بر عهده آنهاست با الگوبرداری از آرمان‌های شهدا اقدام کنند

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران ما باید وصیت نامه شهدا را بخوانند و به آن عمل کنند، گفت: عمل به وصیت شهدا بر دوش مسئولان و مدیران استان فارس است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

محمدهادی ایمانیه در مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس در محل استانداری فارس با بیان اینکه  این شهدا همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در میان استقبال پرشور مردم تشییع می‌شوند، اظهار داشت: مردم در سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور پر شور خود در این مراسم حضور یافته‌اند.

استاندار فارس ادامه داد: با همکاری سردار کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس فارس، پیکر مطهر یکی از این شهدا در استانداری فارس به خاک سپرده می‌شود تا استانداران و مدیران بدانند مدیون چه افرادی هستند.

وی اضافه کرد: تدفین یک شهید در استانداری فارس فرصتی است تا مدیران آرمان‌های شهدا را همواره به خاطر آورند و در انجام اموری که مسئولیت بر عهده آنهاست با الگوبرداری از آرمان‌های شهدا اقدام کنند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران ما باید وصیت نامه شهدا را بخوانند و به آن عمل کنند، اظهار کرد: عمل به وصیت شهدا بر دوش مسئولان و مدیران استان فارس است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند و انشالله بتواینم قسمتی از دین خود را به شهدای عزیز ادا کنیم.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) هم گفت: 70 روز پس از واقعه غدیر، رحلت پیامبر (ص) اتفاق بیفتد و با فاصله اندکی همه جز هفت نفر آنچه پیامبر (ص) در روز عید غدیر گفته بودند را فراموش کردند عمدا یا سهوا فراموش شد.

استاندار فارس ادامه داد: وقتی تاریخ مکررا تکرار می‌شود باید هوشیار باشیم و به فرموده امام علی (ع) باید از تاریخ عبرت بگیریم و باید دانست که فرمایشات بزرگان و مخلوقات بزرگ خدا به این سادگی و راحتی منحرف و فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) بیان کرد: امام (ره) فرمودند که مردم زمان ما بهتر از مردم زمان پیامبر (ص) و امام علی (ع) هستند، چون امام (ره) می‌دانستند مردمی ما را یاری می‌کنند که امروز که بیش از 30 سال از شهادت این شهدا گذشته است شاهد چنین مراسم پرشوری توسط این مردم خواهیم بود و بسیاری بدون شناختن این شهدای گمنام به حرمت ارزش شهید و شهادت آمده اند و میدان داری کرده اند.