شناسایی پیکرهای پاک سه شهید فارس

شناسایی  پیکرهای پاک سه شهید فارس
اجلاسیه شهدای استان سال آینده در شیراز اجرایی می‌شود

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به شناسایی ۲ شهید بسیجی و یک شهید از ارتش فارس در تفحص های اخیر اظهار کرد: پیکر پاک این سه شهید والامقام در هفته دفاع مقدس به استان منتقل و تشییع می شوند.

سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما مقاوم هستیم" اجرایی می‌شود، گفت: سه هزار عنوان برنامه عمومی و ٦٠٠ برنامه شاخص توسط رده‌های سپاه و بسیج در طول هفته دفاع مقدس امسال در استان اجرایی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس افزود: برگزاری هجدهمین تئاتر بین‌المللی مقاومت، آیین نکوداشت فرماندهان شهید فارس، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان، نمایشگاه "عاشورا، اربعین و دفاع مقدس"، رونمایی از چند عنوان کتاب دفاع مقدس، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه، رژه اقتدار نیروهای مسلح، پیاده روی خانوادگی، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم و برگزاری یادواره‌های استانی و شهرستانی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

عبدالله‌زاده اجرای رویداد فرهنگی "راوی شو"، برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی و  برپایی میز خدمت در محلات را از دیگر برنامه‌ها در این هفته دانست و بیان کرد: تکمیل و توزیع آلبوم شهدای بسیج، سرکشی از خانواده شهدا، اجرای تئاترهای خیابانی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، نواحتن زنگ دفاع مقدس در مدارس، معرفی شهدای شاخص شهدای استان، اجرای شامگاه یاد یاران، اجرای پویش سراسری الگوی دفاع مقدس در فضای مجازی و اجرای رویداد ملی قهرمان شهیدم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: اجلاسیه شهدای استان سال آینده در شیراز اجرایی می‌شود.

وی دوران دفاع مقدس را نمودار برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهمن اسلامی دانست و گفت: شهیدان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را جوانانی تشکیل می‌دادند که با درک موقعیت حساس کشور وظیفه جهاد را مشتاقانه پذیرفتند و مایه افتخار جمهوری اسلامی شدند.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد:هشت سال دفاع مقدس، دوران طلایی دفاع پایان ناپذیر برای مردم سلحشور ایران بود که علی‌رغم توطئه‌های مشترک، به فرصتی برای اثبات انقلاب تبدیل شد.

وی افزود: امروز از رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ‌تا نبود فاصله بین فرماندهان و نیروهای جزء در دفاع مقدس به عنوان الگو یاد می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با اعتقاد به اینکه تقابل جبهه حق و باطل در آن دوران مشهود بود، گفت: در دوران دفاع مقدس علی‌رغم کمک‌های غربی به رژیم بعثی اما پیروزمندانه از جنگ خارج شدیم.