پیکر ۲ شهید گمنام در یاسوج تشییع شد

پیکر ۲ شهید گمنام در یاسوج تشییع شد

پیکر دو شهید گمنام پیش از ظهر امروز پنجشنبه بر دستان مردم شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه یکم دی ماه ۱۴۰۱ در این مراسم گفت: از مردم غیور و شهید پرور استان انتظار می‌رود در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر حضور گسترده و حماسی داشته باشند.

وی افزود: عطر این شهدا در استان پیچیده است و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را تداعی کرده‌اند.
وی بیان داشت: این شهدا با تمام وجود در مرزها ایستادند و مقاومت کردند و از عزت و شرافت ما دفاع کردند.
حسینی اظهار کرد: مایه افتخار استان است که امروز میزبان دو شهید والامقام است و همه آمده‌اند تجدید بیعت و عهدی با شهدا داشته باشند.

همچنین سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: مردم شهر یاسوج امروز میزبان دو شهید گمنام بودند و پیکر این شهدا در نقاط مختلفی از استان تشییع خواهد شد.

وی افزود: فلسفه زنده بودن شهدا این است که این عزیزان فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای دین و رضای خدا تقدیم کرده‌اند.

احمد زاده اظهار کرد: در ششم دی ماه در منطقه «لیشتر» گچساران همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا این دو شهید والا مقام به خاک سپرده خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: این دو شهید گمنام نیز جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند و اکنون پس از سال‌ها در گوشه‌ای از خاک سرزمین خود آرام می‌گیرند و ما باید میزبان خوبی برای این شهدا باشیم.