پیش از نوروز مشاغل مزاحم ورودی‌های شیراز ساماندهی می‌شود

نقشه راه بر اساس مصوبه طبقه بندی مشاغل مزاحم هئیت وزیران تدوین و نهایی می‌شود

پیش از نوروز مشاغل مزاحم ورودی‌های شیراز ساماندهی می‌شود
ساماندهی مشاغل شهری نیازمند مشارکت نهادهای مختلف است

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز شنبه ۱۳ اسفند در جلسه‌ای مشترک با اتاق اصناف شیراز با بیان اینکه همکاری و تعامل شهرداری و اتاق اصناف در دو محور ساماندهی مشاغل مزاحم و تنظیم بازار در بازارچه‌های زیر نظر شهرداری دنبال خواهد شد، اظهار کرد: با همکاری مشترک شهرداری و اتاق اصناف، مشاغل مزاحم در ورودی‌های کلان شهر شیراز به‌ویژه در آستانه نوروز ۱۴۰۲ ساماندهی می‌شود.

پژمان شفیعی با اشاره به اینکه در دوره جدید بالاترین سطح همکاری میان شهرداری و اتاق اصناف ایجاد شده است، اضافه کرد: عرضه برخی اقلام میوه و تره بار در بازارچه‌های زیر نظر شهرداری با هدف تنظیم بازار از دیگر برنامه‌های است که در تعامل مشترک ما و اتاق اصناف در دستور کار قرار دارد.

شفیعی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل شهری نیازمند مشارکت نهادهای مختلف است، بیان کرد: به طور یقین ساماندهی مشاغل شهری با تعامل و همکاری مشترک همه نهادهای مرتبط به سرانجام خواهد رسید.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: مطالعات نقشه راه ساماندهی مشاغل مزاحم کلانشهر شیراز در ۱۰ سال آینده بزودی وارد مرحله اجرا می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه این نقشه راه بر اساس مصوبه طبقه بندی مشاغل مزاحم هئیت وزیران تدوین و نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن این مطالعات، اولویت‌های انتقال مشاغل مزاحم در شهر شیراز مشخص و بر اساس آن اقدامات قانونی و اجرایی انجام خواهد شد.