پیروزی میلیمتری بسکتبال نزاجا فارس برابر حریف اصفهانی

پیروزی میلیمتری بسکتبال نزاجا فارس برابر  حریف اصفهانی

علی جمشیدپور -خبر جنوب / از سری رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور، تیم نزاجا فارس موفق شد تیم گلنور اصفهان را با نتیجه 64 بر 63 شکست دهد.

رقابت های دور برگشت گروه جنوب (A)  که به میزبانی خانه بسکتبال شیراز برگزار می شود شاهد دیداری جذاب و مهیج بین تیم های نزاجا فارس و گلنور اصفهان بود.

تیم نزاجا فارس که با بودجه اندک تا اینجای کار نشان داده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد با استفاده از بازیکنان جوان خود مقابل تیم متمول گلنور اصفهان صف آرایی کرد.

در کوارتر اول دو تیم که در حال محک زدن یکدیگر بودند با نتیجه مساوی 18 – 18 به استقبال کوارتر دوم رفتند.

در کوارتر دوم تیم اصفهانی با شناختی که از بازیکنان جوان فارس به دست آورده بود موفق شد بهتر عمل کند و با نتیجه 36 بر 25 پیروز نیمه اول این دیدار باشد.

در شروع نیمه دوم صحبت های کادر فنی تیم نزاجا ورق را برگرداند و بازیکنان تیم فارس با یک انگیزه مضاعف پا به میدان گذاشتند و اختلاف را به 3 امتیاز رساندند تا کوارتر سوم با نتیجه 48 – 45 به سود گلنور اصفهان به پایان برسد.

تیم اصفهانی که تحت تأثیر بازی زیبا و درگیرانه شیرازی ها قرار گرفته بود، در کوارتر پایانی بازی قائله را به بازیکنان مستعد نزاجا باخت تا این دیدار حساس و جذاب با اختلاف یک امتیاز با نتیجه 64 بر 63 به سود نزاجا فارس به پایان برسد.

 امیرحسین سلطانی یکی از چهره های تأثیر گذار تیم نزاجا فارس در رابطه با این بازی گفت: در دور رفت که با این تیم بازی کردیم با اختلاف 7 امتیاز باختیم. اما در بازی امروز همه ی تیم با هم عهد کرده بودیم که برنده از زمین مسابقه خارج شویم و شکرخدا با همت بازیکنان و زحمت مربیان این امر میسر شد.

بازیکن 20 ساله نزاجا فارس با بیان این مطلب که بازیکنان تیم گلنور 4 سال است که با هم تمرین می کنند افزود: تیم نزاجا فارس که بنده هم افتخار بازی در این تیم را دارم تقریبا 3 ماه است که تشکیل شده و بالطبع هماهنگی تیمی بین بازیکنان اصفهانی از ما خیلی بیشتر بود اما نتوانستند بر انگیزه ما فائق آیند.

سلطانی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولین به طور یقین می توانیم به لیگ برتر بسکتبال ایران صعود کنیم.

عکسها: کیمیا جبیری