پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار فارس در پی حادثه تروریستی

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار فارس در پی حادثه تروریستی

در پی به شهادت رسیدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در پی حادثه تروریستی که شامگاه چهارشنبه، ۴ آبان رخ داد، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دست‌های آلوده‌ کفر و نفاق و تکفیر از آستین یکی از عمال این جریانات خبیث بیرون آمد و جمعی از زوار محترم حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام را شهید و مجروح ساخت.

شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران به‌ویژه اهالی فارس و شیراز سومین حرم اهل بین عصمت و طهارت و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

بدیهی است امت بصیر و صَبّار و شکور ایران و مردم شریف شیراز با رفتار متین و مواضع استوار خویش در این حادثه، بار دیگر دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ناکام نموده و حسرت ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران و رخنه در بنیان مرصوص نظام اسلامی را بر دل منافقان و کفار بالاخص آمریکا و اسرائیل خواهند گذاشت.

بدین‌وسیله ضمن عرض تسلیت مجدد، از روز پنج‌شنبه، ۵/ ۰۸/ ۱۴۰۱ در استان فارس به مدت ۳ روز عزای عمومی اعلام نموده و مراسم تشییع جنازه این عزیزان در روز شنبه ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.