پیام بنزما برای فرانسه: به دنبال سومین قهرمانی!

پیام بنزما برای فرانسه: به دنبال سومین قهرمانی!

تیم ملی فرانسه امروز در آخرین دیدار جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این مسابقات روشن شود. 

شاگردان دیده دشان امیدوار هستند که بتوانند از عنوان قهرمانی‌شان در  جام جهانی 2018 روسیه حمایت کنند و بتوانند پس از سال‌ها بار دیگر این رکورد را تکرار کنند. 

غایب بزرگ این بازی بدون شک بنزما خواهد بود که به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی کشورش را در اوایل جام جهانی ترک کرد و با این که گفته شده بود حالا آماده بازگشت به میادین است، دیگر حاضر نشد به اردوی این تیم اضافه شود. 

این در حالی است که مدیران فوتبال فرانسه مشتاق بودند که این ستاره رئال مادرید حداقل در بازی پایانی بتواند فرانسه را همراهی کند اما او به آنها اعلام کرد که تصمیمی برای حضور در دوحه ندارد و همچنان در تمرینات باشگاهی حاضر خواهد بود.

با این حال این بازیکن شب گذشته تصویری از خودش در حالی که عدد سه را با دستانش نشان می‌داد منتشر کرد تا به شیوه خودش از هم تیمی‌های سابقش حمایت کرده و ابراز امیدواری کرده باشد که سومین قهرمانی تاریخ فوتبال این کشور در جام‌های جهانی برای این تیم به دست بیاید. 

گفته می‌شود درگیری و اختلافی که بین بنزما و دشان به وجود آمده باعث شده که این بازیکن حاضر به حضور در دوحه برای دیدار فینال نباشد.